duminică, 15 decembrie 2013

100 de ani

Luna aceasta, mai exact la 7 decembrie, un membru al parohiei noastre a împlinit frumoasa (şi rotunda) vârstă de 100 de ani. Împreună cu membrii consiliului parohial i-am făcut o vizită-surpriză după terminarea Sfintei Liturghii. 
Pe badea Ionaş (Labo Ioan) l-am găsit urmărind Trinitas TV. În ciuda vârstei înaintate, e încă lucid şi citeşte (fără ochelari!) din Sfânta Scriptură. E surprinzător că a ţinut minte ce i-am spus anul trecut: "Mai ţii minte, părinte ce mi-ai spus anul trecut?... Să ne întâlnim la 100 de ani. Uite că a ajutat Dumnezeu şi ne-am întâlnit". Anul trecut, de Bobotează, a ţinut neapărat să îngenuncheze sub patrafir, când am umblat cu sfinţitul caselor. În plus, până acum câţiva ani venea şi la biserică, fiind cel mai vârstnic diac (cântăreţ bisericesc) pe care cred că îl are judeţul nostru. Din cei 100 de ani trăiţi, 86 i-a petrecut la strană, slujind cu glasul său lui Dumnezeu şi oamenilor.
Să ne trăieşti cu sănătate, bade Ionaş.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu